Forum Instytutu Matematycznego UWr

Teraz jest wtorek, 15 października 2019 21:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015 19:30 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1191
Indeksy zostawiłem przy portierni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2015 17:22 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1191
Egzamin 17.02.2015, wyniki:
60 = 1x4.5 + 8x4.0 + 7x3.5 + 22x3.0 + 22x2.0
Indeksy zostawiłem przy portierni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 03 marca 2015 8:51 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1191
Oto komentarze do ankiet studenckich na temat tego wykładu:

1. Wykład:

1

Wykład uważam za ciekawy i dobrze prowadzony, przy odrobinie chęci wiele można było z niego wynieść, jednak uważam, że gdyby prowadzący odnosił się do studentów z większym szacunkiem, nie uświadamiając im na każdym kroku, że nurt A to studenci drugiej kategorii, atmosfera byłaby dużo przyjemniejsza. Z sali rzadko padały pytania, co często wynikało z tego, że studenci bali się odezwać w obawie przed "zrównaniem ich z ziemią".



2

Wykłady pokrywały mi się z innym wykładem.



3

Wykłady prowadzone były w sposób jasny i klarowny; podawanych było dużo przykładów. Podobał mi się układ list zadań - na górze wypisana w punktach teoria, potem zadania S i K. Kartkówki - banalne, kolokwia - trochę trudniejsze (kol. 2 było troszkę "złośliwe", bo mało kto pamiętał dowody ). Na egzaminie nie starczyło mi czasu na przemyślenie kilku rozwiązań, ale generalnie wszystko na plus. Inteligentne, montypythonowskie poczucie humoru Prowadzącego; na pewno zapamiętam przemyślenia Profesora dot. przerwy świątecznej i Drogi Krzyżowej (haha, to było świetne), termin "dodekafonia" (słuchałam, wolę free jazz) oraz przerwę kawową - "drug break" (uwaga dot. uzależnienia od kawy, śmieciowego jedzenia i braku zdrowej żywności w sklepiku na dole). Wydaje mi się, że Prowadzący chciał nas zachęcić do samodzielnego, krytycznego myślenia. Będę miło wspominała ten wykład :) Za przeprowadzanie wykładu 22.12 (godziny rektorskie) - chapeau bas!



4

Mimo specyficznego sposobu bycia Pana, troszkę nerwowego podejścia studentów do przedmiotu, mogę powiedzieć, że było na prawdę ciekawie i na pewno warto poświęcić Algebrze trochę swojego czasu. Przy systematycznym podejściu do nauki nie powinno być większego problemu z uzyskaniem zaliczenia z ćwiczeń. Gorzej jeżeli chodzi o podejście do oceniania egzaminu. Bardzo niesprawiedliwy jest fakt, że uczeń, który ćwiczenia ma zaliczone na 4, 4.5 czy 5, na egzaminie, na którym brakuje mu 0.5 czy 1 punkta do zaliczenia, jest "ulewany" bez żadnych taryf ulgowych. Fakt, że ktoś przez cały semestr sobie radził i otrzymał 4, 4.5 czy 5 powinien sprawiać, że na ten jeden brakujący punkt z egzaminu powinno być przymykane oko.



5

Przedmiot ciekawy, lecz wykładany wg mnie za szybko, a zadania z list ni jak się miały do sprawdzianów czy egzaminów. Uważam, że większość zagadnień można by było wyłożyć prościej. Zamykanie drzwi w HS-ie jest zdecydowanie niepotrzebne-tworzą się niepotrzebne "sceny", gdy komuś spóźni się np.tramwaj kilka minut. Trochę empatii by się przydało, ale cudowną sprawą jest tą, że konkretnie wiemy czego się od nas wymaga i na każdej formie sprawdzania naszej wiedzy nigdy nie znalazło się pojęcie spoza materiału zrealizowanego na wykładzie. PS ocenianie zad 1 z egz w I i II termin uważam za wielką niesprawiedliwość

Konwersatorium:



1

Prowadzący nie zawsze rozumiał, że cisza na sali nie zawsze wynika z lenistwa studentów tylko z tego, że studenci albo po prostu nie umieli zrobić danych zadań, albo najzwyczajniej bali się odezwać. Obrażanie się na nich za to nie rozwiązuje problemu, a powoduje jedynie mniejsze zrozumienie materiału a co za tym idzie gorsze wyniki. Z wyjątkiem tej "drobnej" wady nie mam do zajęć żadnych zastrzeżeń. Ciekawie, dobrze tłumaczony materiał.



2

Zadania z ostatnich list zostały zbyt chaotycznie przedstawione. A tak korzystając z okazji: Czy dałoby się coś zrobić by było czyściej w Instytucie? Chodzi mi głównie o np. poręcze schodów, parapety, kaloryfery(!!! te od bocznego wejścia HS ,gdzie po równi pochylej można zejść do EM!!!) bo te kłębowisko kurzu powoduje, że po przekroczeniu progu (już łącznika) wydziału Informatykii wrażenie jest takie jak byśmy wyszli na świeże powietrze.

Dziękuję za komentarze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL