Forum Instytutu Matematycznego UWr

Teraz jest niedziela, 25 sierpnia 2019 11:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012 14:15 

Jestem studentem śródrocznym na pierwszym semestrze.

Matematyka jest moim drugim kierunkiem, jednak przymierzam się do rzucenia tego pierwszego i dalszego studiowania tylko matematyki.

Problem w tym, że dotychczas studia na pierwszym kierunku uniemożliwiały mi pisanie kartkówek i pierwszego kolokwium z algebry liniowej 1A, więc jest całkiem prawdopodobne, że nie uda mi się zostać dopuszczonym do egzaminu.

Jak przeczytałem w programie studiówm niezaliczenie algebry może na pierwszym semestrze skutkować skreśleniem z listy. Czy jest to skreślenie automatyczne, czy może jest możliwość uzyskania w takiej sytuacji wpisu warunkowego i zaliczenie algebry na następnym semestrze?

PostNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012 17:01 
Opiekun I roku

Na stronie pierwszego roku ("śródroczni") można znaleźć wszystkie niezbędne informacje, m. in. tę: http://www.math.uni.wroc.pl/studia/pier ... sem_sr.pdf

JK

PostNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012 19:35 

Do zamieszczonych tam zasad należy dodać pewne wyjaśnienie.

Otóż program studiów określa, kiedy dziekan może (ale nie musi) skreślić studenta. Dziekan (w tym wypadku prodziekan ds. dydaktyki matematyki Zbigniew Palmowski) wypracował zasady podejmowania decyzji o skreślaniu z listy studentów, łagodniejsze od zapisów programu studiów, które konsekwentnie stosuje.

Obecna kadencja dziekana kończy się 31 sierpnia 2012, a decyzje dziekańskie po semestrze letnim będą podejmowane we wrześniu przez dziekana wybranego na kolejną kadencję (wybory powinny odbyć się w maju).