Forum Instytutu Matematycznego UWr

Teraz jest środa, 19 czerwca 2019 21:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 01 lipca 2011 22:10 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 09 stycznia 2011 21:19
Posty: 17
Płeć: kobieta
Jak będą wyglądac zapisy ?
Tak jak zawsze czy może na USOSweb-ie????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 7:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 26 września 2006 19:11
Posty: 1726
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Rybka napisał(a):
Jak będą wyglądac zapisy ?
Tak jak zawsze czy może na USOSweb-ie????

Jeśli nie pojawią się nieprzewidziane trudności techniczne, zapisy będą w USOSweb-ie.

W każdym razie, przygotowujemy się do zapisów w USOSweb-ie, a inna forma zapisów może być tylko w sytuacji awaryjnej.

_________________
Ostatnie konsultacje w semestrze letnim 2018/19: czwartek 13 czerwca 2019 godz. 11-12, pok. 313
Konsultacje w sesji: wtorki 18 i 25 czerwca 2019 godz. 9-12, pok. 313
Analiza Matematyczna 2 (lato 2018/19)
Trapez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 14:25 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 13 marca 2008 22:25
Posty: 84
Chciałabym się dowiedzieć co mam zrobić w sytuacji, gdy nie ma mnie w bazie i nie mogę się zalogować. Do kogo mam zwrócić się o pomoc? Pytam, bo przeoczyłam terminy, kiedy należało zgłosić się do p. Omiljanowskiego w tej sprawie.

Dziękuję z góry, za udzielenie pomocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2009 20:17
Posty: 319
Do Dziekanatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 15:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 26 września 2006 19:11
Posty: 1726
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
MartaB napisał(a):
Chciałabym się dowiedzieć co mam zrobić w sytuacji, gdy nie ma mnie w bazie i nie mogę się zalogować. Do kogo mam zwrócić się o pomoc? Pytam, bo przeoczyłam terminy, kiedy należało zgłosić się do p. Omiljanowskiego w tej sprawie.

Minęły terminy, które podał p. Omiljanowski jako gwarantujące otrzymanie pomocy. Jeśli jednak ktoś będzie miał szczęście (potrzebne poza okresem zajęć dydaktycznych, w którym pracownicy pojawiają się w IM w przewidywalnych porach) spotkać go w Instytucie, otrzyma pomoc.

Niestety, okazało się, że założenie kont z odpowiednio skonfigurowanymi prawami dostępu dla pań w sekretariacie dydaktycznym jest trudniejsze niż się to początkowo wydawało. W tej chwili wszystko wskazuje na to, że sekretariat dydaktyczny będzie w stanie udrożnić konta w USOS-webie dopiero po 20 września.

Co może dziekanat, nie wiem, bo to jest poza moim obszarem działania. Nie dostałem jednak instrukcji, aby w tej sprawie kierować studentów do dziekanatu.

_________________
Ostatnie konsultacje w semestrze letnim 2018/19: czwartek 13 czerwca 2019 godz. 11-12, pok. 313
Konsultacje w sesji: wtorki 18 i 25 czerwca 2019 godz. 9-12, pok. 313
Analiza Matematyczna 2 (lato 2018/19)
Trapez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 16:26 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 04 września 2008 9:34
Posty: 177
Lokalizacja: Kłodzko
Płeć: kobieta
Jeżeli ktoś poprawiał jakiś przedmiot to w dziekanacie dostawał login i hasło do USOS-a, bo tam był numer konta, na który mieliśmy przelać należność.

_________________
http://shinybox.pl/?ref=1ff9128


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2009 20:17
Posty: 319
Ja nie poprawiałem, ale poszedłem we wtorek do dziekanatu i dostałem hasło oraz nick.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 21:13 
Offline

Dołączył(a): wtorek, 24 kwietnia 2007 12:16
Posty: 519
dostaniemy jakies instrukcje jak sie zapisywac na przedmioty przez USOSa? Bo ja np. nie chciałabym z powodu zgubienia sie na stronie/jakiejś niewiedzy nie zapisać się na coś, bo to moj ostatni rok...

_________________
"w życiu zawsze tli się maleńka iskierka nadziei"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 02 lipca 2011 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 03 października 2009 0:33
Posty: 417
Próbowałem wpisywać pesel i dawałem "zapomniałem hasła". pojawiał się komunikat o błędnym identyfikatorze. Pani w dziekanacie załatwiła sprawę od ręki drukując mi kod jednorazowy. Teraz już wszystko mi działa. Polecam uderzać z problemem do tych Pań "na prawo", ze względów oczywistych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL