Forum Instytutu Matematycznego UWr

Teraz jest poniedziałek, 22 kwietnia 2019 22:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 20:06 
Offline
Opiekun I roku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 04 października 2004 11:50
Posty: 3602
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Zapraszam do aplikowania - szczegóły w załączniku.

JK


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 01 października 2010 19:06
Posty: 866
Płeć: mężczyzna
Pytania ultrasceptyka:
1. Kim są "osoby odpowiedzialne za promocję Instytutu Matematycznego" wspomniane w opisie konkursu? One w ogóle istnieją? :P Bo nie widać ich działań...
2. Wiem z czasów kiedy byłem w samorządzie, że szefostwo Instytutu z fejsem ani me ani be. Kto więc zweryfikuje czy kandydat posiada "dobrą znajomość Facebooka i jego możliwości"?
3. Ile pieniędzy Instytut planuje wydać w ramach umowy zlecenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 22:04 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1190
Ad 1: Jest kilka takich osób, na czele z dr. Kraszewskim. I bardzo dobrze oceniam ich działalność. Co to znaczy, że "nie widać ich działań"? Działania są adekwatne do skali Instytutu. Gdyby Instytut był rozmiaru np. PWr, to byśmy mogli wywieszać ogromne banery w mieście i robić duże akcje promocyjne. Skoro zaś jesteśmy średniego rozmiaru instytutem, to i promocja ma średni rozmiar. W sam raz. Np. czy zaglądał Pan ostatnio na forum matematyka.pl? Promocję w dużej skali robi UWr jako całość. Jest nawet specjalny Dział Promocji w Gmachu Głównym.
Ad 2: Nie trzeba być kucharzem, by ocenić smak potrawy.
Ad 3: Kwota będzie adekwatna do wkładu pracy i zangażowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 01 października 2010 19:06
Posty: 866
Płeć: mężczyzna
1. Myślałem, że pan Kraszewski odpowiada na pytania z matematyka.pl prywatnie. Nic innego nie widzę. :)
2. Jak kilka tysięcy osób zje trefną zupę od niesprawdzonego kucharza, będzie masowa biegunka. I niezmazywalny niesmak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 22:28 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1190
Ad 1: Niech Pan popatrzy uważniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 14 maja 2014 23:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 01 października 2010 19:06
Posty: 866
Płeć: mężczyzna
1. Ach, musiałem wyłączyć wtyczkę. Normalnie nie widać. :) Nawiasem, tak nie robi się reklam. Nie przedziela się zawartości reklamą, na każdej stronie. To pretensjonalne i denerwujące. Choć przynajmniej nie jest to popup. Z czystej ciekawości: ile wejść na stronę Instytutu było stamtąd?

2. Czy ma pan kubki smakowe wyczulone na to czy kandydat, dla przykładu, używa dwuczynnikowego uwierzytelniania? Bez tego profil Wydziału byłby poważnie narażony. Albo czy wie jak poprawnie i zgodnie z etyką oraz regulaminem Facebooka zorganizować konkurs? Facebookowi mocno przestaje się to podobać oraz uznaje się niestosowanie do tego za tanie zagranie i faux pax. Do czego służy bit.ly? Jak zareagować na bana od Facebooka? Ostatnio duża polska gazeta straciła swoją stronę, z dnia na dzień, niestety nie mogę odszukać która. Co to jest likejack? Bo nieznajomość tego oznacza prawie na pewno "szokujące wiadomości" na stronie wydziału. I jak już się stanie taka wtopa, to już internet o tym nie zapomni, o czym mi pan Newelski ostatnio przypominał. Heh, studentka zajmująca się fanpagem samorządu nawet nie zna poprawnej pisowni słowa "fanpage".
To tylko przykłady.

Cytuj:
Ad 3: Kwota będzie adekwatna do wkładu pracy i zangażowania.

Nie będzie więc adekwatna do odpowiedzialności, jaką bierze na siebie biedny student. Przekazałby pan kody do broni jądrowej źle opłaconemu i nieprzygotowanemu studentowi? Administracja stroną to taki PR-owy ekwiwalent.

Cytuj:
Ad 2: Nie trzeba być kucharzem, by ocenić smak potrawy.

Jak się zatrudni kiepskiego, powiedzmy, malarza, to widać od razu, że farba się nie trzyma i że są zacieki, oraz nic się złego nie stanie, jak mieszkanie będzie przez jeden dzień źle pomalowane.
Z fejsmajstrem tak nie jest: może się dopiero po miesiącach okazać, że zatrudniona osoba się nie nadaje na swoje stanowisko, a jak coś zostanie spieprzone, to nie ma co zbierać.

Uprzedzam pytanie: nie nadaję się do tej pracy, jestem zbyt szczery.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 15 maja 2014 0:06 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1190
Bardzo dziękuję za szczere rady z dobrego serca. Przy okazji, niedługo pojawią się na budynku IM nowe banery. Tak ładnie opisał Pan baner studiów zamawianych (jego pomniejszona wersja nadal wisi koło Sekretariatu), będę czekał na ocenę nowych banerów... Banery zamierzamy zmieniać co pewien czas. Możliwe też, że ogłosimy konkurs wśród studentów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 16 maja 2014 11:34 
Offline

Dołączył(a): czwartek, 27 maja 2004 13:48
Posty: 1190
Paweł Czarkowski napisał(a):
1. Ach, musiałem wyłączyć wtyczkę. Normalnie nie widać. :) Nawiasem, tak nie robi się reklam. Nie przedziela się zawartości reklamą, na każdej stronie. To pretensjonalne i denerwujące. Choć przynajmniej nie jest to popup. Z czystej ciekawości: ile wejść na stronę Instytutu było stamtąd?


Ze strony www.matematyka.pl wejść na stronę Instytutu było w ostatnim tygodniu ponad 1000. Nie wszystkie są zapewne spowodowane tą reklamą, gdyż ludzie moga wchodzić za pośrednictwem innych linków do naszej strony umieszczonych tamże (np. w wątkach na temat rekrutacji na nasze studia).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 17 maja 2014 23:35 
Offline

Dołączył(a): sobota, 29 września 2012 20:01
Posty: 20
Płeć: mężczyzna
Paweł Czarkowski napisał(a):
Z fejsmajstrem tak nie jest: może się dopiero po miesiącach okazać, że zatrudniona osoba się nie nadaje na swoje stanowisko, a jak coś zostanie spieprzone, to nie ma co zbierać.

To ja jeszcze poproszę naszego naczelnego eksperta od social media marketingu i e-PR o podanie przykładowych tragicznych skutków nieumiejętnego prowadzenia fanpage'u (i pomiń łaskawie kwestię "włamania" na profil, bo nie chce mi się czytać śmiesznej rozprawki o tym, że brak wielostopniowego uwierzytelniania musi się skończyć kataklizmem).

Zanim jednak przystąpisz do pisania, zastanów się nad tym... Popularny w niektórych częściach Internetu był spór firmy Sokołów z blogerem Piotrem Ogińskim, który w niezbyt dyplomatyczny sposób pokazał, co myśli o produktach Sokołowa. Mogłoby się wydawać, że to wizerunkowy dramat dla firmy - popularny bloger, burza na Fejsiku i innych takich, kto w ogóle będzie kupował ich produkty... I tu muszę cię zasmucić, bo okazuje się, że wpływ całej akcji na postrzeganie firmy Sokołów jest zupełnie żaden (ostatecznie zresztą największe poruszenie wzbudziła nie sama krytyczna opinia Ogińskiego, a pozwanie go przez Sokołów do sądu). Po kilku miesiącach o wszystkim pamięta... prawie nikt. Ta sytuacja świetnie pokazuje, jaki wpływ na postrzeganie marki mają "kryzysy" w social media i blogosferze. Teraz jeszcze porównaj skalę akcji "Sokołów vs Ogiński" i ewentualnych działań IM i zastanów się, czy na pewno chcesz przekonywać kogoś o możliwej katastrofie. I nie, to, że profil nie będzie się podobał ludziom, nie jest katastrofą - prowadzenie działań nieskutecznych nie jest równoważne z gorszym postrzeganiem przez odbiorców.

Mam nadzieję, że to pohamuje twoją nieodpartą potrzebę dzielenia się swoją "wiedzą" (chociaż najpewniej się rozczaruję... :< ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 18 maja 2014 1:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 01 października 2010 19:06
Posty: 866
Płeć: mężczyzna
b.owsiany napisał(a):
naczelnego eksperta od social media marketingu i e-PR

Chciałbym zaznaczyć, że nigdzie nie napisałem, że czuję się niewiadomo jak biegły w tych soszalowych sprawach. Ot, czytuję Niebezpiecznik i gadam z ludźmi. W postach wyżej chciałem tylko przekazać, że dyrekcja instytutu pcha się niewiadomo po co na internety, beż żadnego przygotowania i jak najmniejszym kosztem, z podejściem "Nie trzeba być kucharzem, by ocenić smak potrawy."; w wolnym tłumaczeniu - "jesteśmy profesorami algiebry, znamy się na wszystkim".

b.owsiany napisał(a):
(i pomiń łaskawie kwestię "włamania" na profil, bo nie chce mi się czytać śmiesznej rozprawki o tym, że brak wielostopniowego uwierzytelniania musi się skończyć kataklizmem).

Nie musi, ale może. W moim najbliższym (szkolno-uczelnianym) otoczeniu w okresie ostatnich ośmiu lat, kilka kont z różnych serwisów zostało poprzejmowanych, między innymi dlatego, że nie były uwierzytelniane wielostopniowo. Pan supermądry demaskator mojej niekompetencji pr0 blogger true exxxperrt pewnie w to jednak nie uwierzy.

b.owsiany napisał(a):
I nie, to, że profil nie będzie się podobał ludziom, nie jest katastrofą - prowadzenie działań nieskutecznych nie jest równoważne z gorszym postrzeganiem przez odbiorców.

Kwestia gustu. Dla mnie jest. Jakbym był kandydatem i bym widział na pejdżu instytutu np. konkursy za lajeczki, czy jakąś mierną zawartość albo opustoszały profil, to bym się zniechęcił. Jakby admin-studencik z łapanki zgubił konto i zobaczyłbym dziecięce porno, też.
Nie tylko ja mam takie zdanie:
Jarosław Wróblewski napisał(a):
Taki profil na FB, jeśli ma spełnić swoje zadanie, powinien być przytomnie zaplanowany i administrowany. W przeciwnym razie lepiej nie mieć żadnego profilu na FB niż mieć byle jaki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL